czwartek, 22 kwietnia 2010

Ta temat blogu i parę informacji o formie.


Na temat blogu i o mnie.


Długo zastanawiałem się nad formą tego forum. Po analizie tego co mogę tutaj wypisać i moich mądrościach doszłam do wniosku, że każdego razu będę opisywać jakieś wydarzenie lub jakąś konkretną formę zabawy.


Interesuję się animacją kultury oraz działam w promocji miasta, więc ten temat dla mnie robi się bardzo ciekawy i interesujący. W radzie miasta często potrzebujemy informacji na temat organizacji imprez ale już w takim bardziej ciekawym wydaniu. Dlatego postaram się opisywać, trochę takich imprez - aby w pewnym momencie stworzyć repertuar, z którego będę mogła korzystać i przedstawiać go pracownikom. W moich działaniach będzie wspierać mnie zaprzyjaźniona firma zajmująca się marketingiem w internecie - Firma InterMore.pl


Pozdrawiam


Justyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz